2010年4月11日星期日

「華星冰室」得個名



90年代中,華星歌手個個紅到發紫,但踏入千禧年後,佢地就謝得好快。華星曾經最紅0個幾個靚仔歌手,而家叫自己做「Big 4」既許志安、梁漢文、蘇永康同張衛健就用左舊唱片公司個名係灣仔開左間茶餐廳「華星冰室」。


(餐牌好簡單。)

挾住佢地四個既名,好多人都慕名而黎,每個lunch time都大排長龍,睇下有冇機會一睹佢地既風采。為食團亦因為見到咁多人排龍,於是就趁一個晚上試一試有幾好食。

「華星冰室」提供既茶餐好簡單,厚多士、火腿炒蛋、沙爹牛意等等,睇落好似同澳洲牛奶公司有得fight,食落竟然係差幾皮,唔怪得一輪貪新鮮同熱情過後,lunch time既長龍已經不復見...

(意粉同通粉好麻麻,厚多士還好。
(最好食既竟然係奶油豬仔包!)

2 則留言:

  1. 做明星同做茶記風馬牛不相及,D野唔好食真係一D都唔出奇!都係叫佢地唱番歌啦...

    回覆刪除
  2. 行過見到好多人排隊, 多到唔敢入去試
    而家睇完你個食評後, 可以慳番

    回覆刪除