2010年1月31日星期日

誠意度十足既甜品Paul Lafayet

經過同事介紹下,今日去左K11既Paul Lafayet食甜品。原來Paul Lafayet舖位細細,只係足夠容納一張L形枱同三張櫈,基本上好多顧客都係takeaway。當然,為食團選擇左買兩件甜品堂食。


為食團分別買左Mille Feuilles (拿破崙)同Choc Raspberry Cake (朱古力紅莓蛋糕)。Mille Feuilles 夾層既吉士好幼滑,最正既係酥皮鬆脆,仲有啖啖牛油味,為食團大力推介!

另一件甜品Choc Raspberry Cake,睇見外層既濃朱古力同頂部既芒果味macaron以為會好膩,但其內涵簡直令人改觀!蛋糕內部係紅莓mousse,入口有D微酸,蛋糕既底層係海棉蛋糕,味道清淡,同外層既濃朱古力形成強烈對比,食完後不會太膩!

為食團見到在座有一對小情人order Crème Brulee。店員即時係燉蛋面塗上一層薄薄既焦糖,然後再用火槍燒一燒焦糖。小情人食完Crème Brulee,仲問店員可唔可以拎走Crème Brulee個杯,店員完全冇托手肘,仲換個全新既Crème Brulee杯俾佢,誠意度十足!

Paul Lafayet唯一美中不足係人手同經驗不足,一個店員又要收錢,又要包裝,如果遇著客人要Crème Brulee,仲要即場係燉蛋面燒一燒焦糖,令客人等得心急呢!


(Choc Raspberry Cake內涵絕對唔膩,同外層既濃朱古力配合得宜!)


(Mille Feuilles 每層酥皮都好鬆脆。)


(如果order Crème Brulee,店員仲會即席燒一燒燉蛋上既焦糖,好新鮮呀!)

6 則留言:

  1. 睇落唔錯喎, 搵日試下先

    回覆刪除
  2. 我都有去過呢間! 間舖真係好細, 堂食好「養」眼! 但d野真係唔錯! 拿破崙good!!!

    回覆刪除
  3. 睇好似好好味喎, 為食貓, 我又要加入為食團!

    回覆刪除
  4. 我都係先幾日睇openrice先知有呢間野, 估唔到你咁快去左! 下次搵食唔該預埋我!

    回覆刪除
  5. highly recommend大家去試下, 下次再搵到好野食會再通知大家

    回覆刪除
  6. 222果日我會捉埋妳陪我食多次... keke! ^.^

    回覆刪除